Het laatste nieuws

Unboxing Blauwdruk Tekenpakket

Binnenkort zijn de tekenpakketten weer te bestellen in de Blauwdruk webshop. In een tekenpakket zit alles wat je nodig hebt om je 1e jaar goed te laten verlopen. De producten in het pakket zijn zorgvuldig uitgekozen door voorgaande studenten.

Nieuwe sponsor

Gister is het contract ondertekend voor een nieuwe sponsor voor het schooljaar 2019-2020. Wij zijn erg blij met deze samenwerking en kijken uit naar alle voordelen die wij onze studenten nu kunnen bieden dankzij The Work Zone!

Uitbreiding Blauwdruk

Vorige week heeft onze nieuwe voorzitter Omar het contract ondertekend waarin Studievereniging Intron (Chemie) als een commissie onder Studievereniging Blauwdruk door gaat! Deze samenwerking zal onder andere bijdragen aan leukere en grotere activiteiten. Zie www.studievereniging-blauwdruk.nl/intron voor meer informatie.Ook zijn we een partnership aangegaan met Studievereniging Logi (Opleiding Logistics Engineering) in de afgelopen maand, zodat Studievereniging Blauwdruk iets kan betekenen voor elke (technische) student op de HZ en omstreken.

KOJO kartavond

Op donderdag 7 maart 2019 organiseert Kojo Engineering in samenwerking met de studievereniging Blauwdruk van HZ University of Applied Sciences de Kojo Kartavond.

Webshop online

In samenwerking met de opleiding Engineering hebben wij het eerste product in onze webshop kunnen zetten! 30 studenten hebben met succes hun boek besteld en zullen deze zo spoedig mogelijk ontvangen. Schoolpakketten en licenties zullen in de toekomst ook op deze manier verkocht worden.

Nieuwe website

Onze nieuwe website is gelaunched! Op deze website zul je onder andere belangrijke documenten vinden, foto's van evenementen en binnenkort ook een webshop waar je schoolpakketten en andere producten kunt aanschaffen!