Hoofdsponsor Kojo Engineering

Wie zijn wij?

Wij zijn Kojo Engineering, sinds 2017 trotse hoofdsponsor van Studievereniging Blauwdruk. Kojo Engineering is een multidisciplinair ingenieursbureau. Een onafhankelijk familiebedrijf met meer dan vijftig medewerkers in vaste dienst. Binnen onze organisatie hebben we vier disciplines:  elektrotechniek & instrumentatie, industriële automatisering, werktuigbouw & piping en bouwkunde & civiel.

Wij adviseren onze opdrachtgevers en ondersteunen hen bij het oplossen van technische vraagstukken. Deze opdrachtgevers zijn actief in de (petro) chemische-, proces-, productie- en voedingsmiddelenindustrie. Daarnaast zijn wij actief in projecten voor de overheid en de energiesector. De werkzaamheden worden zowel bij de opdrachtgever als op eigen locatie uitgevoerd.
Met onze vaste medewerkers biedt Kojo Engineering continuïteit en flexibiliteit. Kenmerkend voor ons bedrijf is de langdurige binding met onze eigen werknemers én de opdrachtgevers.

Kojo Engineering & Studievereniging Blauwdruk

Jouw persoonlijke ontwikkeling staat voorop binnen ons bedrijf. Wij investeren veel in talent en opleiding. Ben jij op zoek naar een (afstudeer)stage of een gave functie als net afgestudeerde starter? Neem contact met ons op of neem alvast een kijkje op onze website; http://www.kojo.nl/. We bekijken graag de mogelijkheden!

Wij kijken er naar uit om de komende jaren  hoofdsponsor van Studievereniging Blauwdruk te zijn! Jaarlijks zullen we een evenement organiseren in samenwerking met Studievereniging Blauwdruk en hopen we met jullie kennis te maken.

Overige Sponsoren

The Work Zone

Wie zijn wij?

Wij zijn The Work Zone, hét stage- en uitzendbureau van de HZ University of Applied Sciences. Wij helpen studenten, young professionals en alumni met het zoeken naar stages en (bij)banen. Dit doen wij vanuit ons kantoor in de HZ University in Vlissingen. Hiernaast zitten wij ook 2 ochtenden per week aan de balie op de vestiging in het Groene Woud.

Waar streven wij naar?

The Work Zone helpt zowel nationale studenten als internationale studenten bij het vinden van een stage, bijbaan of startersfunctie.

Met behulp van de samenwerking met Blauwdruk willen wij de binding met de studenten van de technische opleidingen verder verbeteren.

Door relevante (bij)banen aan te bieden hopen wij bij te dragen aan de ontwikkeling van de student tijdens en/of na de studie.

Ben jij op zoek naar een (bij)baan? Check dan even onze website https://theworkzone.nl/vacatures/

Staat jouw ideale baan er niet bij, wil je dat wij voor jou op zoek gaan naar een baan of heb je andere vragen? Kom gerust even langs of neem contact op via 0118-479207

Op zoek naar een leuke stageplaats? Ons gehele aanbod vind je op OnStage!

Wij kijken uit de naar de samenwerking met Blauwdruk en het netwerkevenement wat samen georganiseerd gaat worden.